У Чорноморському яхт-клубі відбулися збори капітанів яхт, що стоять в клубі, з керівництвом клубу.

На зборах обговорювалися питання, що хвилюють капітанів яхт.

Першим питанням на зборах було узгодження календаря парусних регат на 2021 рік, що плануються провести в Чорноморському яхт-клубі. Це більше 28 регат в різних класах яхт, серед дорослих і дітей. Серед них такі регати, як Кубок Командувача ВМС України, Кубок Чорноморського яхт-клубу, Чемпіонат України в класах «Кадет», «420» і «Platu 25», регата «Дружба 2021» серед дітей, і вперше за роки незалежної України Чемпіонат Європи в класі «Platu 25» .

В.о. Директора ДП «Чорноморський яхт-клуб» Альберт Кабаков закликав яхтсменів активніше включатися в перегоновий процес і до необхідності підвищувати спортивну складову вітрильних перегонів. А для цього треба своєчасно оформити всі необхідні документи на яхту, підтвердити членство в Вітрильної федерації України, і проводити всі гонки по міжнародній системі обміру ORC.

Заступник директора клубу Сергій Кисельов розповів про ідею проведення нової для нас регати – перегони капітанів, в якій бере участь тільки одна людина – капітан яхти.

З повним списком регат можна ознайомитися нижче:

Друге питання стосувалося підвищення якості регат, застосовуючи на всіх регатах крейсерсько-гоночних яхт міжнародну систему обміру ORC.
З урахуванная на те, що у нас велика кількість різноманітних крейсерсько-перегонових яхт, які змагаються по прибуттю, як це відбувається на монотипах, неправильно. І якщо ми хочемо отримати об’єктивний результат перегонів, то обов’язково треба їх проводити за правилами ORC. Для цього всі капітани яхт вже зараз, ще до спуску яхт на воду, повинні пройти обмір корпусу і вітрил, і отримати сертифікат ORC.

Вимірювач ORC Олександр Степанов розповів, як це зробити, і запросив всіх капітанів звертатися до нього для проведення обміру.

Третє питання торкнулося оформлення свідоцтв спортивних суден.
З цього питання виступив командор Чорноморського яхт-клубу Василь Іванович Фертюк, який розповів скільки вже оформлено сертифікатів і попросив всіх, хто ще не здав необхідні документи, поквапитися і принести всі документи.
Так само Альберт Кабаков нагадав усім, що в перегонах можуть брати участь тільки члени Вітрильної федерації України і сказав, що ця вимога буде суворо контролюватися на всіх регатах. Тому він нагадав усім, що необхідно заплатити щорічні внески для членів ВФУ, а для нових написати заяву і сплатити вступний та членський внесок.

Четверте питання – «Кодекс поведінки». Окремим питанням було розглянуто правила і етику поведінки яхтсменів яхт-клубу і їх гостей, як на воді, так і на території самого яхт-клубу. При підписанні договору з яхт-клубом, кожен повинен ознайомитися з правилами поведінки в клубі і суворо дотримуватися.
«Кодекс повинен знати і дотримуватися кожен член клубу. Відповідальність за гостей несе безпосередньо капітан яхти, на яку були запрошені гості. Можливо кодек поведінки і правила поведінки в клубі вимагають нової редакції. » – зазначив в.о. директора яхт-клубу Альберт Кабаков.

Для внесення змін до цього кодексу, була створена робоча група, до якої увійшли авторитетні яхтсмени клубу: Володимир Стасюк, Андрій Перепелиця, Євген Вітебський і Олександр Штефанець.